آموزشگاه همپانت

Hampanet.blog

روغن هیدرولیک صنعتی ایرانول

دسته بندی: نمونه کار

به دلیل کاربرد زیاد روغن‌های هیدرولیک، شرکت‌های زیادی اقدام به تولید و عرضه این نوع روغن‌ها کرده‌اند و یکی از برندهای معروف آن ایرانول است که در بین روغن‌های هیدرولیک موجود در بازار، جزء پرفروش‌ها به حساب می‌آید.

مشخصات روغن صنعتی ایرانول

روغن هیدرولیک iranol دارای روغن پایه مرغوبی بوده که این پایه از پالایش برشی از نفت خام و انجام پالایش با هیدروژن به دست می‌آید و همچنین از افزودنی‌های ضد زدگی و ضد اکسیداسیون نیز در آن‌ها استفاده می‌شود. به همین خاطر این روغن برای آب و هوای گرم و خشک و دمای بالا بسیار مناسب است.

انواع و کاربرد روغن هیدرولیک صنعتی ایرانول

کاربردهای روغن هیدرولیک صنعتی از آنجایی که متفاوت هستند، شرکت‌ها آن را در انواع مختلف به بازار عرضه می‌کنند. روغن ایرانول نیز انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • ایرانول HZ : از روغن HZ برای سیستم‌های هیدرولیک انتقال نیرو و سیستم‌های دریایی و همچنین سیستم‌های هیدرولیک استاتیک و دینامیک ماشین آلات راه‌سازی استفاده می‌شود. از خصوصیات این مدل می‌توان به خاصیت انتقال نیرو، مقاومت در برابر ساییدگی، مقاومت در برابر تراکم پذیری و قابلیت سازگاری با آب بندها اشاره کرد.
  • ایرانول HV : این مدل از روغن‌های شرکت ایرانول در سیستم‌های هیدرولیک استاتیک، ماشین آلات ساختمانی و راه‌سازی و انتقال نیروی صنعتی که در محدوده دمایی متغیر و گسترده هستند، کاربرد دارد. شاخص گرانروی بالا، جلوگیری از ساییدگی قطعات، خاصیت جداپذیری از آب، قابلیت فیلترپذیری عالی و محافظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی از خصوصیات روغن HV ایرانول است.
  • ایرانول HPM : در سیستم‌های گردشی مانند صنایع کاغذ سازی و برای روانکاری یاتاقان‌ها و سایر بخش‌های سیستم هیدرولیک کاربرد دارد. از خصوصیات HPM می‌توان به مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون و حفاظت بالا در برابر سایش اشاره کرد.
  • ایرانول H : از این روغن در سیستم‌های انتقال نیروی صنعتی و تجهیزات هیدرولیکی استاتیک و دینامیک استفاده می‌شود. قابلیت فیلترپذیری عالی، محافظت در برابر خوردگی و زنگ زدگی و جلوگیری از سایش قطعات از موارد کاربرد این مدل است.
  • ایرانول 10 : این روغن نیز مناسب سیستم‌های هیدرولیک Static مانند بالابرهای ساده است.

قیمت روغن هیدرولیک صنعتی ایرانول

برای دریافت قیمت هر یک از محصولات ایرانول می‌توانید با شماره تماس‌های درج شده در وبسایت، با واحد فروش بازرگانی چاکو تماس گرفته و از قیمت دقیق محصولات اطلاع پیدا کنید.

فروش روغن هیدرولیک صنعتی ایرانول

بازرگانی چاکو یکی از عرضه کننده‌های انواع روغن صنعتی هیدرولیک بوده و محصولات برندهای معروف به بازار داخلی عرضه می‌کند.

درباره نویسنده: حامد نوری کیا

حامد نوری کیا
بیش از ۳ سال است که در حوزه محتوا فعالیت می کنم و تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مقاله نوشته ام. عاشق نوشتن هستم و دوست دارم به کسب و کارها کمک کنم تا به موفقیت برسند.