آموزشگاه همپانت

Hampanet.blog

دکوراسیون داخلی منزل

دسته بندی: نمونه کار

دکوراسیون داخلی منزل یکی از کارهایی است که در نگاه اول شاید ساده به نظر برسد اما در حقیقت اینطور نیست و باید یک سری نکات مهم و ضروری را در آن رعایت کنید. هنگامی که از دکوراسیون داخلی صحبت می‌کنیم، منظورمان انتخاب و چیدمان وسایل در قسمت‌های مختلف خانه مثل اتاق‌ها، پذیرایی، آشپزخانه و حتی حمام و دستشویی است. لازم است بدانید طراحی داخلی فقط محدود به خانه‌های مسکونی نمی‌شود و می‌توان در فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها، دفاتر کاری، هتل‌ها و سایر مکان‌ها نیز از قوانین طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده کرد.

بنابراین اگر شما هم علاقه زیادی به دکوراسیون داخلی منزل دارید و یا دوست دارید خانه شما بهترین چیدمان را داشته باشد، در ادامه این نوشته همراه ما باشید تا با تمام جنبه‌های طراحی داخلی آشنا شوید.

دکوراسیون داخلی

دکوراسیون یا همان Decoration در لغت به معنای آراستن، چیدن و مرتب کردن است. در واقع دکوراسیون داخلی دانشی است که با استفاده از آن می‌توانیم بهترین استفاده را از فضای موجود داشته باشیم. استفاده از قوانین دکوراسیون داخلی در منزل، فضایی گرم و صمیمی را به وجود می‌آورد و آرامش اعضای خانواده را فراهم می‌کند. در فضاهای اداری نیز می‌توان از دکوراسیون داخلی برای جذب مشتری و بالا بردن کارایی کارمندان استفاده کرد.

وقتی صحبت از دکوراسیون داخلی می‌شود، عده‌ای تنها به فکر خرید مبل می‌افتند و در اولین فرصت به فروشگاه مراجعه کرده و مبل تازه‌ای می‌خرند. اما برای داشتن دکور مناسب هرگز نباید اینکار را در همان ابتدا انجام دهید. درست است که شما به یک مبل احتیاج دارید، اما اگر انتخاب شما اشتباه باشد، هزینه‌ای که بابت آن پرداخت کرده‌اید هدر خواهد رفت.

اولین قدم در طراحی دکوراسیون داخلی داشتن یک نقشه کلی در ذهن است. یعنی اینکه ابتدا ببینید در کنار این مبل قرار است از چه نوع جلو مبلی، چه تلویزیونی، از چه فرش و یا پرده‌ای استفاده کنید. بعد از اینکه این موارد را تصور کردید، می‌توانید تصمیم به خرید مبل و سایر وسایل مورد نیاز بگیرید. همچنین این وسایل باید با متراژ خانه شما نیز هماهنگ باشد.

دکوراسیون منزل

از آنجایی که مدت زمان طولانی را در خانه سپری می‌کنیم، دکوراسیون آن اهمیت بسیار زیادی دارد. به خصوص در خانه‌های کوچک و آپارتمانی که فضای کمی دارند. هدف اصلی از طراحی دکوراسیون داخلی منزل هماهنگ سازی اجزای داخلی خانه است تا در نهایت بتوانیم فضای گرم و صمیمی و زیبا داشته باشیم. از دیگر اهدافی که در طراحی دکوراسیون خانه وجود دارد، می‌توان به استفاده بهینه از فضای خانه اشاره کرد تا بتوانیم با حداقل‌ها، بهترین فضا را در اختیار داشته باشیم.

به همین خاطر در طراحی دکور خانه باید یک سری نکات و اصول را رعایت کنیم تا وسایل خانه، رنگ دیوارها و سایر موارد در هماهنگی کامل با یکدیگر باشند و همه چیز سر جای خود قرار بگیرد. همچنین بهتر است بدانید طراحی هر قسمت از خانه دارای قوانین مخصوص به خود است و برای زیبایی بیشتر لازم است آن‌ها را رعایت کنیم.

دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است و به همین خاطر طراحی آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در گذشته کاربرد آشپزخانه برای پخت و پز بود و کارایی دیگری نداشت. اما در حال حاضر علاوه بر پخت و پز، اعضای خانواده برای خوردن غذا نیز از آن استفاده می‌کنند. حتی ممکن است برخی از مادران در کنار پخت و پز، به تکالیف فرزندان خود نیز کمک کنند.

سبک‌های مختلفی برای طراحی آشپزخانه وجود دارد؛ از سبک‌های سنتی و کلاسیک گرفته تا سبک‌های مدرن که در نهایت سادگی اجرا می‌شوند. هر کدام از این سبک‌ها را نیز می‌توان با متریال‌های مختلفی مثل چوب و یا ام دی اف پیاده‌سازی کرد.

یکی از مهمترین اصولی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل و قسمت آشپزخانه باید رعایت شود، جایگذاری وسایل است. چرا که وسایل مختلف و متعددی از جمله یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، ظرفشویی، ظروف و… در آشپزخانه وجود دارد که باید به صورت منظم و اصولی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

از دیگر اصولی که در دکوراسیون داخلی آشپزخانه باید به آن توجه کرد، نورپردازی و رنگ‌های استفاده شده در آن است. در واقع هر چقدر فضای آشپزخانه روشن‌تر باشد، حس بهتری را منتقل خواهد کرد.

یکی از خدماتی که گروه مهندسی رابین‌هوم برای مشتریان خود ارائه می‌دهد، خدمات طراحی دکوراسیون داخلی منزل است؛ بنابراین اگر قصد دارید فضای داخلی خانه خود را به شکلی اصولی و خلاقانه طراحی کنید، می‌توانید درخواست خود را در سایت رابین هوم ثبت نمایید تا کارشناسان ما برای هماهنگی با شما تماس بگیرند.

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب با توجه به اینکه چه کسی از آن استفاده می‌کند، متفاوت از یکدیگر خواهد بود. مثل: اتاق خواب کودک، اتاق خواب نوجوان و اتاق خوب مستر. همچنین ممکن است از اتاق خواب به عنوان فضایی برای درس خواندن و مطالعه نیز استفاده شود که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید این مورد در نظر بگیرید.

در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب کودک و یا نوجوان بهتر است به آن‌ها حق انتخاب دهید تا خودشان رنگ و یا سایر موارد را انتخاب کنند. چرا که کودکان و یا نوجوانان بیشتر وقت خود را در اتاقشان برای مطالعه، تفریح و یا دورهمی می‌گذرانند و به همین خاطر باید از طراحی آن رضایت داشته باشند. دقت داشته باشید در دکوراسیون داخلی اتاق کودک باید به گونه‌ای عمل نمایید که خطری بچه را تهدید نکند. به عنوان مثال سعی کنید اتاق بچه تراس نداشته باشد و وسایل نوک تیز و برنده را در طراحی اتاق استفاده نکنید. همچنین بهتر است کمدها و مبلمان سنگین، به دیوار و یا زمین متصل شوند تا کودک نتواند آن‌ها را تکان دهد.

طراحی اتاق مستر نیز با توجه به امکانات و متراژ می‌تواند متفاوت باشد. از جمله امکانات اتاق مستر می‌توان به فضای خواب، فضای نشیمن، سرویس بهداشتی، تراس، فضای کار و تجهیزات صوتی و تصویری اشاره کرد؛ بنابراین در طراحی اتاق خواب مستر باید این امکانات را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار دهید که بهترین تناسب را با یکدیگر داشته باشند. به عنوان مثال سرویس بهداشتی نباید دید مستقیمی به تخت داشته باشد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی

یکی دیگر از مکان‌هایی که در دکوراسیون داخلی منزل نیاز به طراحی دارد، سرویس بهداشتی است. در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید.

  • فضای سرویس بهداشتی را به گونه‌ای طراحی کنید که همیشه تمیز و مرتب باشد. به همین خاطر باید فضای مناسبی برای وسایل مورد استفاده در نظر بگیرید تا علاوه بر زیبایی، بهداشت آن‌ها نیز رعایت شود.
  • در کنار زیبایی باید برای تهویه هوا و از بین بردن بوی نامطبوع نیز فکری بکنید که برای اینکار می‌توانید از سیستم تهویه استفاده نمایید.
  • بهتر است برای هر فرد یک قسمت مخصوص برای قرار دادن وسایل شخصی در نظر بگیرید.
  • کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی را طوری انتخاب کنید که به راحتی تمیز شوند.
  • استفاده از آیینه‌های قاب‌دار، جا حوله‌ای، انواع کمدها، قفسه‌های دیواری و سایر موارد می‌تواند زیبایی سرویس بهداشتی را دو چندان کند.

دکوراسیون پذیرایی

در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی دیگر از بخش‌هایی که اهمیت بسیار زیادی دارد، پذیرایی است. چرا که بیشتر مهمانی‌ها، گپ و گفتگوها و دورهمی‌ها در این قسمت انجام می‌شود و افراد تقریبا بیشتر وقت خود را در این بخش می‌گذرانند. برای دکوراسیون داخلی پذیرایی می‌توانید از سبک‌های مختلفی از جمله سبک کلاسیک، سبک سلطنتی و یا سبک مدرن استفاده کنید.

نور کافی و مناسب، چیدمان اصولی مبلمان‌ها، رنگ وسایل و همچنین طرح و نقش فرش و پرده‌ها از جمله مواردی است که در دکوراسیون پذیرایی مورد توجه قرار می‌گیرد. دقت داشته باشید طراحی دکوراسیون داخلی یک کار کاملا تخصصی بوده و برای داشتن بهترین طراحی لازم است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرد. در صورتی که در رابطه با طراحی داخلی خانه سوالی داشتید، می‌توانید با کارشناسان رابین هوم در تماس باشید.

انواع سبک ‌های دکوراسیون داخلی منزل

از آنجایی که افراد سلایق متفاوتی دارند به همین خاطر سبک‌های مختلفی نیز برای دکوراسیون داخلی منزل به وجود آمده است. در حقیقت هدف همه این سبک‌ها، زیبایی و استفاده بهینه از فضای داخلی است. در ادامه با انواع سبک های معماری داخلی بیشتر آشنا خواهیم شد.

سبک کلاسیک دکوراسیون داخلی

سبک کلاسیک مجموعه‌ای از قواعد و مفاهیم برگرفته از رم و یونان باستان است که تقارن حرف اول را در آن می‌زند. در این سبک از طراحی باید از متریال و مصالح لوکس و باکیفیت استفاده کنید. در طراحی کلاسیک از یک نقطه کانونی در مرکز اتاق استفاده کرده و تعادل بصری را در اطراف آن شکل می‌دهند.  این سبک، سبکی پایدار و اصولی است و توانسته ارکان اصلی خود را حفظ کند.

ویژگی سبک کلاسیک

از جمله خصوصیات سبک کلاسیک در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • وجود نظم در طراحی کلاسیک
  • استفاده از تقارن
  • وجود تزیینات مختلف بر روی دیوارها، کچبری‌های خاص و استفاده از انواع چوب گرانبها در طراحی
  • استفاده از مبلمان کلاسیک
  • وجود ستون‌های بلند
  • استفاده از رنگ‌های خنثی، گرم و ملایم
  • تزیین خانه با استفاده از وسایل دکوری آنتیک و عتیقه

سبک مدرن

اصلی‌ترین ویژگی در دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن، سادگی در عین زیبایی است. این سبک جزو پرطرفدارترین‌ها به شمار می‌رود و از بارزترین ویژگی‌های سبک مدرن می‌توان به استفاده حداقلی از رنگ‌ها، استفاده از کمترین تزیینات و صاف و صیقلی بودن این سبک اشاره کرد.

سبک صنعتی

این سبک از دکوراسیون داخلی منزل بعد از انقلاب صنعتی رواج پیدا کرد و در دهه‌های اخیر شاهد استفاده از آن در منازل هستیم. سبک صنعتی در گذشته برای کارخانه‌ها، دفاتر کاری و مراکز صنعتی استفاده می‌شد. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به استفاده از رنگ‌های گرم و تیره، به کار بردن متریال‌های چوب، فلز و شیشه و استفاده از اکسسوری‌های ساده و کم اشاره کرد.

سبک مینیمال

سبک مینیمال در دهه اخیر رواج پیدا کرده است و در آن از ساده‌ترین وسایل برای دکوراسیون استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان گفت سبک مینیمالیست، فنگ شویی قناعت پیشگی را به نمایش می‌گذارد و تجمل گرایی را نمی‌پسندد.

سبک سنتی

سبک بعدی در دکوراسیون داخلی منزل، سبک سنتی است که در هر کشور متفاوت است. در ایران نیز سبک سنتی وجود دارد و به دو سبک پیش از ورود اسلام و بعد از ورود اسلام تقسیم‌بندی می‌شود. سبک سنتی در اصل متعلق به گذشتگان ما بوده و از جمله جذابیت‌های آن انتقال ساده پیام به مخاطب است. همچنین استفاده از این سبک می‌تواند خاطرات گذشته را نیز به یادمان بیاورد.

سبک انتقالی یا ترانزیشنال

در نگاه اول به سبک انتقالی شاید تفاوت آن با سبک سنتی را متوجه نشوید. اما در واقع سبک انتقالی فضا را از حالت تک سبکی خارج کرده و از چند سبک مختلف برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شود. به عنوان مثال مبلمان سنتی را در کنار وسایل مدرن به کار می‌برند. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به ترکیب وسایل مختلف و ایجاد تعادل اشاره کرد.

سبک فرانسوی

یکی دیگر از سبک‌های دکوراسیون داخلی خانه، سبک فرانسوی است که در ایران نیز طرفداران زیادی دارد. این سبک بعد از سفر پادشاهان قاجار به اروپا وارد ایران شد و در برخی از خانه‌های قدیمی می‌توان سبک فرانسوی را مشاهده کرد.  از ویژگی‌های این سبک می‌توان به دیوارهای شلوغ، اکسسوری گران قیمت، تابلوهای پر زرق و برق و رنگ‌های پرتحرک در کنار رنگ خنثی اشاره کرد.

سبک روستیک

روستیک در اصل از تلفیق دو سبک صنعتی و روستایی به وجود آمده و می‌توان گفت از طبیعت الهام گرفته شده است. به همین خاطر این سبک طرفداران زیادی دارد. استفاده از رنگ سفید در دیوارها، استفاده از چوب، چرم و فلز و استفاده از صنایع دستی محلی از جمله ویژگی‌های سبک روستیک است.

سبک ساحلی

سبک ساحلی بیشتر برای شهرهایی که در کنار ساحل هستند استفاده می‌شود. در این سبک از رنگ‌های سبز، سفید و آبی و از متریال‌هایی مانند حصیر و ظروف چوبی به همراه گل و گیاه استفاده می‌شود.

سبک آرت دکو

از دیگر سبک‌های مورد استفاده برای دکوراسیون داخلی منزل می‌توان به سبک آرت دکو اشاره کرد که در آن از وسایل هنری و تابلوهای گران قیمت برای طراحی داخلی استفاده می‌کنند. در واقع هر اکسسوری که برای دکوراسیون استفاده می‌شود باید یک اثر هنری باشد.

سبک مدیترانه‌ای

در سبک مدیترانه‌ای چشم اندازی از دریا استفاده شده و لوازم به کار رفته در آن از وسایل لوکس و استاندارد انتخاب می‌شود. این سبک برای ویلا‌های شخصی بسیار مناسب است ولی امکان استفاده از آن برای خانه‌های آپارتمانی نیز وجود دارد. استفاده از رنگ‌های قهوه‌ای و قرمز و به کار بردن گل و گیاه از ویژگی‌های اصلی سبک مدیترانه‌ای است.

دکوراسیون منزل کوچک

از آنجایی که خانه‌های کوچک متراژ کمی دارند، لازم است برخی از اصول و تکنیک را در چیدمان و دکوراسیون رعایت کنیم. چرا که در غیر اینصورت بسیاری از فضای موجود در خانه اشغال خواهد شد و به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید. برخی از مواردی که در دکوراسیون منزل کوچک باید رعایت کنید، عبارتند از:

  • از خرید وسایل بی‌استفاده خودداری کنید. مثلا اگر پذیرایی شما ظرفیت مبلمان 7 نفره را ندارد، بهتر است به جای آن به خرید مبلمان 3 نفره اکتفا کنید.
  • سعی کنید تا جای ممکن از رنگ‌های تیره در طراحی دکوراسیون خانه کوچک استفاده نکنید.
  • برای اتاق خواب‌ها می‌توانید از تخت‌های تاشو و یا میز تحریر تاشو استفاده کنید.
  • سعی کنید از سبک‌های ساده مثل سبک مدرن و یا مینیمال استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی، فضای بیشتری نیز در اختیار داشته باشید.

اصول چیدمان منزل

برای اینکه خانه را به یک فضای دلچسب و جذاب تبدیل کنید، لازم است به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود توجه داشته باشید.

  • سعی کنید تا جای ممکن خانه را شلوغ نکنید. به جای اینکه پول خود را برای تعداد وسایل هزینه کنید، بهتر است به جای آن‌ها وسایل با کیفیت تهیه کنید.
  • رنگ سقف را سفید در نظر بگیرید. اینکار باعث می‌شود سقف بلندتر دیده شود.
  • رنگ‌هایی که برای طراحی بخش‌های مختلف به کار می‌برید باید با یکدیگر هماهنگ باشند.
  • پایه مبل‌ها یا باید به صورت کامل بر روی فرش باشد و یا خارج از فرش قرار بگیرد.
  • مبلمان را به دیوار نچسبانید.
  • از آنجایی که خانه محل آرامش و آسایش شماست، پس باید وسایل را مطابق با سلیقه خود خریداری نمایید.

ترفند های چیدمان دکوراسیون داخلی منزل

  • برای بزرگ نشان دادن اتاق می‌توانید از فضای عمودی استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توان چوب پرده را در بالاترین قسمت و لوستر را در بالای نشیمن نصب کرد.
  • استفاده از مبل‌هایی با پایه باریک نیز می‌تواند باعث بزرگ نشان دادن اتاق شود.
  • سعی کنید از وسایل متغیر برای دکوراسیون داخلی منزل استفاده کنید. به عنوان مثال می‌توانید از میزهایی استفاده کنید که هم قابلیت میز ناهار خوری شدن دارند و هم می‌توان به عنوان میز مبلمان استفاده کرد.
  • در صورتی که نور محیط خانه بیشتر باشد، خانه شما بزرگ‌تر دیده می‌شود.
  • ابعاد وسایل را مطابق با محیط خانه انتخاب کنید.

نکات مهم در دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی نیز مانند بسیاری از کارهای دیگر دارای یک سری اصول و قواعد است و برای داشتن یک دکور شیک باید آن‌ها را رعایت کنید. در ادامه با برخی از آن‌ها آشنا خواهیم شد.

  • طراحی داخلی دارای یک سری عناصر از جمله خط، شکل، فضا، نور، رگ، بافت و الگو است که قبل از طراحی باید با این موارد آشنا شوید.
  • برای اینکه محیط خسته کننده و یکسان نباشد، در طراحی داخلی یک بخش را به عنوان نقطه کانونی در نظر می‌گیرند و بقیه وسایل را به دور آن می‌چینند. معمولا شومینه گزینه مناسبی برای نقطه کانونی است.
  • سعی کنید تعادل را در تمام بخش‌های طراحی داخلی رعایت کنید.
  • عناصر مختلف در دکوراسیون داخلی منزل را باید به گونه‌ای انتخاب کنید که در رنگ، جنس و بافت آن‌ها هارمونی و هماهنگی وجود داشته باشد.
  • از دیگر نکات مهم در دکوراسیون داخلی می‌توان به نور پردازی مناسب اشاره کرد که با اینکار می‌توانید علاوه بر زیبایی، کارهای خود را نیز به راحتی انجام دهید.
  • رنگ‌های مورد استفاده در طراحی داخلی را بر اساس روانشناسی رنگ انتخاب کنید.

باید ها و نباید های دکوراسیون داخلی

  • وسایل و آثار هنری که در دکوراسیون منزل استفاده می‌کنید، سعی کنید موضوع یکسانی نداشته باشند.
  • از هماهنگی بیش از اندازه وسایل با یکدیگر پرهیز کنید. مثلا اگر فرش دارای نقش و نگار قرمز است، لازم نیست مبل و کوسن نیز همین رنگ و نقش را داشته باشد.
  • در صورتی که در انتخاب رنگ و یا اکسسوری‌ها مردد بودید، حتما از افراد متخصص کمک بگیرید.
  • قبل از اقدام به خرید، لیستی از وسایل مورد نیاز تهیه کنید تا بتوانید آن‌ها را با یکدیگر هماهنگ کنید.
  • اگر فضای منزل شما کوچک است، وسایل بزرگ نخرید. به عنوان مثال استفاده از یک لوستر بزرگ برای خانه کوچک می‌تواند فضا را کوچکتر نشان دهد.
  • در صورتی که به دنبال دکوراسیون داخلی کم هزینه هستید، بهتر است از دکوراسیون داخلی ساده استفاده کنید تا علاوه بر کاهش هزینه‌ها، زیبایی را نیز حفظ نمایید.

دکوراسیون داخلی مغازه

اگر یک مغازه دارید و یا به فکر راه‌اندازی یک کسب و کار جدید هستید، باید بدانید که یکی از مهمترین کارها طراحی دکوراسیون داخلی مغازه است. در واقع شما با اینکار می‌توانید نوعی ارتباط بصری در کسب و کار خود ایجاد کرده و تاثیر مثبتی بر روی مشتریان بگذارید. دقت داشته باشید دکوراسیون داخلی مغازه با توجه به اینکه چه کسب و کاری دارید، متفاوت از یکدیگر است. به همین خاطر لازم است از یک متخصص کمک بگیرید.

دکوراسیون داخلی اداری

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اداری نسبت به دکوراسیون داخلی منزل کار سختی است. چرا که در دکوراسیون اداری باید کاری کنیم تا علاوه بر حفظ رسمی بودن محیط، بتواند با هر سلیقه‌ای مطابقت داشته باشد. همچنین محیطی گرم و صمیمی را برای کارمندان ایجاد کند. رعایت این موارد باعث می‌شود راندمان کاری کارمندان افزایش پیدا کرده و اعتماد مشتری بیشتر شود.

سوالات متداول

برای چیدمان دکوراسیون داخلی منزل باید از چه روشی استفاده کرد؟

برای اینکار بهتر است لیستی از وسایل مورد نیاز تهیه کرده و با توجه به جایگاه آن‌ها، اقدام به خرید کنید. در ابتدای شروع چیدمان نیز سعی کنید از وسایل بزرگ شروع کرده و سپس بقیه را مطابق با آن‌ها بچینید.

چگونه میتوان تشخیص داد که کدام سبک دکوراسیون داخلی برای خانه مناسب تر است؟

استفاده از سبک‌های دکوراسیون داخلی منزل به صورت سلیقه‌ای است و قانون خاصی ندارد. اصلی‌ترین مساله‌ای که باید رعایت کنید، تناسب متراژ خانه با سبک انتخابی است. به عنوان مثال در خانه‌های کوچک نمی‌توان از سبک‌های اشرافی استفاده کرد.

آیا میتوان در قسمت های مختلف خانه از سبک های مختلف استفاده کرد؟

این مساله به متراژ خانه شما بستگی دارد. در صورتی که فضای کافی در اختیار دارید، می‌توانید از سبک‌های مختلف برای دکوراسیون داخلی خانه استفاده نمایید.

برای اجرای سبک مدرن در منزل باید به چه مواردی توجه داشت؟

مهمترین و اصلی‌ترین موضوعی که در طراحی مدرن وجود دارد، سادگی و خلوت بودن فضا است. به همین خاطر باید از خرید وسایل اضافی خودداری کرده و از شلوغی زیاد جلوگیری نمایید.

نحوه ثبت پروژه دکوراسیون منزل به چه صورت می باشد؟

برای ثبت پروژه دکوراسیون منزل در شرکت رابین‌هوم لازم است از تمام بخش‌های خانه و یا دیگر فضاها عکس گرفته و آن را به همراه نقشه ساختمان برای کارشناسان ما بفرستید. بعد از انجام بررسی‌ها، کارشناسان رابین هوم بقیه مراحل را با شما هماهنگ می‌کنند.

آیا تمامی مراحل اجرایی پروژه توسط تیم رابین هوم انجام می شود؟

بله، تمام مراحل اجرایی کار از بازسازی تا اجرای دکوراسیون توسط تیم رابین هوم انجام می‌شود.

 انجام هر پروژه طراحی دکوراسیون منزل چقدر زمان می برد؟

مدت زمان پروژه به عوامل مختلفی از جمله ابعاد و نوع طراحی بستگی دارد.

درباره نویسنده: حامد نوری کیا

حامد نوری کیا
بیش از ۳ سال است که در حوزه محتوا فعالیت می کنم و تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مقاله نوشته ام. عاشق نوشتن هستم و دوست دارم به کسب و کارها کمک کنم تا به موفقیت برسند.