آموزشگاه همپانت

Hampanet.blog

نمونه کار رپورتاژ | خرید بک لینک قوی و دائمی

دسته بندی: نمونه کار

امروزه اگر بتوانید در نتایج بالای گوگل قرار بگیرید، می‌توانید تحول عظیمی در کسب و کار خود ایجاد کنید. حتی اگر بتوانید یک رتبه جایگاه خود را در گوگل ارتقا دهید، ممکن است درآمد شما میلیون‌ها تومان افزایش پیدا کند. اما این سوال ممکن است برای شما پیش بیاید که چطور می‌توانیم به این جایگاه دست پیدا کنیم؟ خوب است بدانید که یکی از این راه‌ها، خرید بک لینک و رپورتاژ است. اما اگر نمی‌دانید که بک لینک چیست، در ادامه این نوشتار همراه ما باشید.

فروش بک لینک چیست و چه تاثیری در رتبه سایت دارد؟

اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از بکلینک داشته باشیم، می‌توان گفت که اگر یک سایت به سایت شما لینک دهد، به آن لینک، بک لینک گفته می‌شود. اگر از علاقمندان به سئو باشید، باید بدانید که به این نوع لینک، لینک خارجی گفته می‌شود و در حوزه سئو خارجی یا همان Off-Page مورد بررسی قرار می‌گیرد.

اما بک لینک برای سایت چه تاثیری دارد؟ باید بدانید که گوگل برای بررسی سایت‌ها از ربات‌ها استفاده می‌کند. این ربات‌ها به صورت 24 ساعته تمام سایت‌ها را بررسی می‌کنند. اگر در یکی از آن‌ها به سایت شما لینک داده شود، از نظر گوگل اینکار یک امتیاز مثبت به نفع شما در نظر گرفته می‌شود. همچنین هرچقدر رتبه سایت لینک دهنده بالاتر باشد، امتیازی که به دست می‌آورید، بالاتر خواهد بود.

پس اگر بتوانید اقدام به خرید بک لینک معتبر و موثر کنید، خیلی زود امتیازتان بالا خواهد رفت و در نتایج گوگل رتبه بهتری از رقیبانتان خواهید داشت.

آشنایی با انواع بکلینک‌ها

لینک‌هایی که از سایت‌های دیگر به شما داده می‌شود، می‌توان گفت که دو حالت دارند، یا فالو هستند و یا نوفالو.

اگر لینکی که به سایت شما داده می‌شود، نوفالو باشد، ربات‌های گوگل به سادگی از کنار آن می‌گذرند و آن را نادیده می‌گیرند؛ بنابراین این لینک اعتباری برای سایت شما نخواهد داشت.

اما اگر لینک به صورت فالو باشد، ربات‌های گوگل آن را در نظر می‌گیرند و از اعتبار بیشتری برخوردار هستند.

پس اگر می‌خواهید برای سایت خود اقدام به خرید بک لینک کنید، مطمئن شوید که از مرکز معتبر اینکار را انجام دهید. تا اطمینان حاصل کنید که رپورتاژ و بک لینک خریداری شده، معتبر و قوی هستند.

چرا نباید بک لینک انبوه و بی‌کیفیت خریداری کنیم؟

بک لینک‌ها و رپورتاژ‌هایی که برای سایت خریداری می‌کنید، باید به صورت طبیعی باشد. در غیر اینصورت از نظر گوگل اینکار تخلف محسوب می‌شود و ممکن است سایت شما پنالتی شود. بکلینک‌های بی‌کیفیت، نه تنها برای سایت شما مفید نیستند، بلکه خطرات زیادی را متوجه کسب و کار شما می‌کنند.

بنابراین حتما هنگام خرید رپورتاژ و بک‌لینک، از مراکز معتبر و مراکزی که تجربه زیادی در این زمینه دارند کمک بگیرید. مفتخریم اعلام کنیم که همپانت همواره بک لینک‌های قوی، معتبر و ارزان را به مشتریان خود ارائه می‌کند تا در نتیجه باعث افزایش امتیاز آن‌ها شده و رتبه گوگل آن‌ها افزایش پیدا کند.

بک لینک دائمی و باکیفیت چه تاثیری دارد؟

خرید بک لینک

فروش بک لینک یکی از اقدامات مهمی است که اگر به صورت درست و اصولی انجام شود، نتیجه‌ای فوق‌العاده در کسب و کار شما خواهد داشت. هنگامی که شما از رسانه‌های معتبر لینک قوی و باکیفیت دریافت می‌کنید، نتایج زیر برای شما اتفاق می‌افتد.

  1. رتبه سایت شما در گوگل بهبود پیدا می‌کند: اگر بک لینک به صورت حرفه‌ای و طبیعی ایجاد شود، گوگل ارزش سایت را بالا می‌برد و آن را به صفحه اول می‌آورد.
  2. اعتبار سایت افزایش می‌یابد: علاوه بر اینکه رتبه گوگل بهبود پیدا می‌کند، برند شما نیز اعتبار بیشتری نزد گوگل پیدا می‌کند و محصولات و خدمات بعدی شما را نیز به افراد بیشتری پیشنهاد می‌کند.
  3. ترافیک ورودی بیشتری را تجربه می‌کنید: از آنجایی که اکثر افراد، ده لینک اول گوگل را نگاه می‌کنند، در نتیجه اگر بتوانید به صفحه اول بیایید، ترافیک ورودی بیشتری را تجربه خواهید کرد.

چطور می‌توانیم رپورتاژ قوی و دائمی خریداری کنیم؟

با توجه به توضیحاتی که در بالا مطرح شد، اهمیت خرید بک لینک و رپورتاژ باکیفیت را متوجه شدید. همپانت همواره تمام تلاش خود را می‌کند تا همواره بک لینک قوی و دائمی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

هدف ما این است که سایت شما را به صورت اصولی و با رعایت استانداردها بالا بیاوریم و خرید بک لینک را طوری انجام دهیم که به صورت پایدار در صفحه اول گوگل باشید. همچنین در صورتی که در مورد خرید بکلینک و رپورتاژ سوالی داشتید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، سوالات خود را مطرح کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ آن‌ها را به طور کامل دریافت نمایید.

 

درباره نویسنده: حامد نوری کیا

حامد نوری کیا
بیش از ۳ سال است که در حوزه محتوا فعالیت می کنم و تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مقاله نوشته ام. عاشق نوشتن هستم و دوست دارم به کسب و کارها کمک کنم تا به موفقیت برسند.