آموزشگاه همپانت

Hampanet.blog

تفاوت گاو صندوق کاوه با ایران کاوه

دسته بندی: نمونه کار

داشتن یک گاو صندوق در محل کار و یا در منزل، به شما کمک می‌کند تا از وسایل ارزشمند خود مثل طلا، جواهرات و اسناد مهم به خوبی محافظت کنید. در کشور ما نیز شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید انواع گاو صندوق کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به گاو صندوق کاوه و گاو صندوق ایران کاوه اشاره کرد. اما سوال مهمی که اینجا پیش می‌آید، این است که تفاوت گاو صندوق کاوه با گاو صندوق ایران کاوه چیست و کدام یک از آن‌ها بهتر است؟ در ادامه به بررسی تفاوت‌های این دو خواهیم پرداخت.

بررسی تفاوت گاو صندوق کاوه با ایران کاوه

به خاطر تشابه‌های اسمی که این دو برند دارند، باعث شده عده بسیاری از مردم فکر کنند که این دو ساخت یک شرکت هستند. جالب است بدانید که حدود یک قرن است که در کشورمان انواع گاو صندوق تولید می‌شود و از آن زمان تاکنون برندهای زیادی اقدام به ساخت این وسیله کرده‌اند.

یکی از قدیمی‌ترین برندهای ایران، گاو صندوق کاوه است که کار خود را از سال 1300 شروع کرده است. می‌توان گفت که این شرکت بیش از 100 سابقه فعالیت در این زمینه را دارد. این برند در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و انواع محصولات اداری و گاو صندوق‌هایی با تکنولوژی بالا و ایمن را تولید و عرضه می‌کند.

یکی دیگر از شرکت‌هایی که در زمینه تولید گاو صندوق فعالیت می‌کند، ایران کاوه است. این شرکت فعالیت خود را از حدود 20 سال پیش شروع کرده است. محصولاتی که توسط گروه صنعتی ایران کاوه تولید می‌شود، از کیفیت خوبی برخوردار بوده و از نیروی انسانی متخصص برای تولید گاو صندوق استفاده می‌کنند.

با این معرفی، امیدواریم متوجه تفاوت گاو صندوق کاوه با گاو صندوق ایران کاوه شده باشید. این دو برند هر یک متعلق به یک تولید کننده بوده و متفاوت از یکدیگر هستند. در ادامه بیشتر با این دو برند آشنا خواهیم شد.

آشنایی با گاو صندوق کاوه

کاوه از سال 1300 فعالیت خود را با تولید تجهیزات اداری شروع کرده و بعد از آن شروع به تولید گاو صندوق‌های نسوز و ادوات ایمنی کرده است. در واقع می‌توان گفت که اولین سازنده صندوق‌های نسوز در ایران به شمار می‌رود. محصولات این شرکت علاوه بر ایران به کشورهای خاورمیانه نیز صادر می‌شود.

گروه صنعتی کاوه در اداره ثبت شرکت‌ها به شماره 8170 ثبت شده و از سال 1376 وارد بورس شده است. همچنین این شرکت اولین دارنده گواهینامه استاندارد از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران است.

محصولاتی که توسط این مجموعه تولید می‌شود، از کیفیت ویژه‌ای برخوردار هستند و همین عامل باعث شده تا اعتماد مردم را جلب و شهرت زیادی پیدا کند.

اولین کارخانه کاوه در شهر تهران راه اندازی شد. بعد از آن برای پاسخگویی بیشتر به تقاضا مشتریان، تصمیم گرفت کارخانه دوم خود را در شهر اصفهان راه اندازی کند. این شرکت از تکنولوژی‌های بروز برای ساخت گاو صندوق استفاده می‌کند و سهم عمده‌ای در بازار دارد. در ادامه بررسی تفاوت گاو صندوق کاوه با گاو صندوق ایران کاوه، با محصولات کاوه بیشتر آشنا خواهیم شد.

تولیدات و خدمات گروه صنعتی کاوه

تفاوت گاو صندوق کاوه با ایران کاوه

تنوع کالایی برند کاوه بسیار زیاد بوده و بیش از 50 نوع محصول مختلف تولید می‌کند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • انواع گاو صندوق‌های ضد سرقت و سنگین
  • تولید انواع فایل‌های ایمنی در اندازه‌های متفاوت
  • تولید صندوق‌های نسوز و سبک
  • تولید انواع درب‌های ضد انفجار، ضد سرقت، سرور، مقاوم در برابر حریق و…
  • تولید صندوق‌های امانات
  • تولید انواع صندوق‌های ویترینی برای جواهر فروشی‌ها با تکنولوژی ایمن و منحصر به فرد
  • تولید گاو صندوق تک لایه
  • گاو صندوق کمد
  • تولید گاو صندوق نظامی

بهتر است بدانید که محصولات تولید شده توسط کاوه، با یکسال گارانتی عرضه شده و پنج سال توسط بیمه ایران، بیمه شده‌اند.

این مجموعه با بهره‌گیری از افراد توانمند و متخصص، در تولید محصولات از تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده و در صورت درخواست مشتری، محصولات قدیمی را بهینه سازی می‌کند.

امیدواریم تا اینجا توانسته باشید با گاو صندوق کاوه آشنا شده و تفاوت آن را با گاو صندوق ایران کاوه متوجه شوید. در ادامه با مجموعه ایران کاوه نیز آشنایی بیشتری پیدا خواهیم کرد.

آشنایی با محصولات و تولیدات ایران کاوه

ایران کاوه نیز یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده انواع گاو صندوق و محصولات ایمنی در کشور است و توانسته با ارائه تولیدات باکیفیت، نظر بسیاری از افراد را سمت خود جلب کند. محصولات این مجموعه با استفاده از جدیدترین استانداردهای روز دنیا تولید و به مصرف کنندگان عرضه می‌شوند.

تولیدات ایران کاوه نیز تنوع بیشتری داشته و از تکنولوژی‌های ایمن در ساخت آن‌ها استفاده می‌شود. از محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تولید انواع گاو صندوق‌های نسوز سبک
  • تولید انواع درب خزانه بانکی و یا خانگی
  • انواع صندوق‌های امانات
  • تولید درب‌های ضد سرقت خانگی مطابق با سفارش مشتری
  • تولید گاو صندوق ضد سرقت و سنگین ایران کاوه
  • تولید فایل‌های ایمنی
  • تولید انواع گاو صندوق‌های دیجیتال
  • تولید گاو صندوق‌های خانگی و اداری

آشنایی با خدمات گاو صندوق ایران کاوه

گروه صنعتی ایران کاوه برای جلب رضایت مشتریان و راضی کردن آن‌ها، اقدام به ارائه خدمات پس از فروش کرده است. خدمات این شرکت بسیار متنوع بوده و توانسته بسیاری از نگرانی‌های مشتریان را برطرف کند. از خدماتی که این شرکت ارائه می‌دهد، می‌توان موارد زیر را نام برد.

  • تعمیر و یا تعویض قفل گاو صندوق
  • باز کردن قفل گاو صندوق ایران کاوه
  • بازیابی رمز گاو صندوق
  • تغییر رمز
  • حل مشکل ماندن کلید در داخل گاو صندوق
  • حل مشکل شکسته شدن کلید و گیر کردن آن داخل قفل
  • ساخت انواع گاو صندوق‌های سفارشی
  • جابه‌جایی گاو صندوق‌های سنگین و ضد سرقت

بنابراین اگر اتفاقی برای گاو صندوق شما افتاد، لازم نیست نگران باشید. حتی اگر رمز گاو صندوق را نیز فراموش کرده باشید، می‌توانید با استفاده از خدمات پس از فروش این مجموعه، رمز آن را پیدا کرده و قفل گاو صندوق را باز کنید.

بعد از اینکه با برند ایران کاوه نیز آشنا شدیم، الان بهتر می‌توانیم تفاوت گاو صندوق کاوه با گاو صندوق ایران کاوه را متوجه شویم. اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود، این است که کدام یک از این برندها بهتر هستند؟

گاو صندوق کاوه بهتر است یا ایران کاوه؟

تفاوت گاو صندوق کاوه با ایران کاوه

این دو گاو صندوق علاوه بر اینکه توسط دو شرکت مختلف ساخته می‌شوند، در شکل ظاهری، مواد استفاده شده و وزن نیز باهم تفاوت‌هایی دارند.

گاو صندوق‌های ایران کاوه از لحاظ وزنی سبک‌تر از گاو صندوق کاوه هستند. همچنین در محصولات ایران کاوه از ورق‌های فولادی 2 و یا 3 میلی متری و در محصولات کاوه از ورق‌های فولادی 3 و 4 میلی متری استفاده می‌شود.

از لحاظ ظاهری و در جنس رنگ، دستگیره، نوع لولا و امکانات نیز گاو صندوق کاوه با ایران کاوه تفاوت دارد.

از آنجایی که قرار است وسایل با ارزش خود را در گاو صندوق قرار داده و از طرفی هم پول زیادی بابت خرید آن پرداخت کنید، خرید یک گاو صندوق از ارزش و اهمیت زیادی برخوردار است. پس بهتر است قبل از خرید، هدف خود را مشخص کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

در حالت کلی می‌توان گفت که گاو صندوق‌هایی که توسط هر دو برند تولید می‌شوند، از کیفیت و تکنولوژی خوبی برخوردار هستند. یک مدل ضخامت کمتری دارد ولی سبک است. آن دیگری ضخامت بیشتری داشته ولی در عین حال سنگین نیز است.

بنابراین این شما هستید که با توجه به نیاز و بودجه‌تان باید تصمیم بگیرید که کدام گاو صندوق را برای خرید انتخاب کنید. همچنین در خرید خود می‌توانید ملاک‌های دیگری از جمله سابقه فعالیت، خدمات، تکنولوژی مورد استفاده و… را نیز در نظر بگیرید.

امیدواریم با خواندن این مقاله توانسته باشید به جواب سوال‌های خود رسیده و تفاوت گاو صندوق کاوه با گاو صندوق ایران کاوه را متوجه شوید.

درباره نویسنده: حامد نوری کیا

حامد نوری کیا
بیش از ۳ سال است که در حوزه محتوا فعالیت می کنم و تا کنون بیش از ۱۰۰۰ مقاله نوشته ام. عاشق نوشتن هستم و دوست دارم به کسب و کارها کمک کنم تا به موفقیت برسند.